Piupau. En taas vaihteeksi saanut nettiä toimimaan.

Näin pari yötä sitten hirveää unta. Siinä olin erittäin ihastunut yhteen henkilöön. Kata oli jotenkin tutustunut häneen ja puhui hänelle. Kata ei suostunut kertomaan, mistä hän tämän tunsi. Olin hirveän kade. Sitten koulussa jollain tunnilla selvisi, että he seurustelevat. Se tunne oli kamala ja hirveän aidon tuntuinen. Oksensin monta kertaa masennuksesta ja lopulta, kun Kata ja hän katsoivat minua silmiin, pyörryin. Uni jäi häiritsemään pitkäksi aikaan. Se on pelottavaa, kun ne tuntemukset on niin vahvoja sillä hetkellä.

Katsoin tuossa äsken AWEn. Nyt kun vihdoin sain sen DVDlle, olen joka päivä katsonut sen. Huikeaa. Hieno leffa, kyllä. Sitä katsoessani tein lapasen :D Kun en jaksanut laittaa DVDtä pois päältä leffan loppuessa, aloin itkeä ihan hillittömästi lopputekstien aikaan. Se musiikki on niin hienoa. Muutenkin tänään on ollut outo päivä. Ei masentava, pelottava, väsynyt, neutraali, surullinen tai iloinen. Outo.

Kuuntelin Raskaampaa joulua -levyä. Hieno kokoonpano ja näin. Tuntui hassun kuuloiselta, kun Tony lauloi suomeksi ja siksi nauroinkin vedet silmissä sille. Oli se kuitenkin nätin kuuloista.

Vaikka olen kipeä, oli pakko käydä ulkona happihyppelyllä, kun siellä oli satanut lunta todella paljon. Voi että, ihanaa.

Hoohoo. Nyt on tiistai, sitten on keskiviikko ja keskiviikon jälkeen on torstai. Torstain jälkeen on perjantai ja lähden Lohjalle! xD Näin ajattelen aina. Maanantai -viisi päivää viikonloppuun.

Taidan mennä nukkumaan.